reklama

Ráno bude lepšie...

Dnes večer som urobila čosi, čo sa môjmu anjelovi na ľavom pleci, vôbec, ale vôbec nepáčilo. Nie je dôležité, čo to bolo. Už je aj tak neskoro to riešiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Jediné, čo mi ostáva, je vyrovnať sa s tým. Jasné, nebolo to prvýkrát, čo som urobila chybu. Len niekedy premýšľam, či je naozaj potrebné do nemoty opakovať tie isté chyby? Neviem.
A viete čo ma na tom najviac štve? Že ten čert na pravom pleci sa práve hrozne rehoce a plieska rukami do kolien.  

Áno, viem, že ten pocit poznáš. Však?.....

 Keď som robila na výletnej lodi a mala som dni ako tento, šla som si zabehať. Tam som zo seba dostala všetok hnev a bolesť, a vždy som si sľúbila, že to ďalšie ráno bude lepšie. A zatiaľ vždy bolo. :-) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keďže som akosi zlenivela (alebo možno viac čakám kedy už vykukne Slniečko), tak sa idem radšej vybuvať. 

P.S.: možno ti to nedáva zmysel, ale ja si to píšem. Možno mi to nabudúce pripomenie, ktoré šlamastiky už mám za sebou a teda ich už nemusím opakovať.

Zuzana Kollarikova

Zuzana Kollarikova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden deň mi na pleci sedí malý čert a na druhý tam sedí malý anjel...a tí dvaja sa spolu bijú, hádajú a smejú... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéŽivot na lodi

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu